Vă prezentăm serviciile noastre:

✓ Gestiunea imobilizărilor
✓ Situatii clienţi şi furnizori
✓ Registru jurnal si registrul inventar
✓ Balanţa de verificare lunară
✓ Acessare dosar fiscal și verificări situații fiscale prin spv(spațiul virtual privat)
✓ Întocmire şi depunere situații financiare conform legii
✓ Înregistrare în scopuri de TVA prin opțiune, depășire plafon minim TVA (300.000 lei pe an)
✓ Cod special TVA pentru societate neplătitoare (VIES)
✓ Actualizare vector fiscal
✓ Certificat de Atestare Fiscală DITL / ANAF
✓ Certificat constatator de la ONRC
✓ Instruirea personalului privind întocmirea documentelor (facturi, chitanțe, registrul casă, raport casă de marcat)
✓ Situaţii pentru dosarele necesare obţinerii de credite bancare, leasing si licitaţii
✓ Rapoarte către institutul naţional de statistică si BNR
✓ Alte declaraţii şi raportări în funcţie de specificul activităţii

Misiunea noastră este sa asiguram clienților nostri servicii de calitate

Misiunea noastră este să asigurăm clienților noștri servicii de calitate și toate informațiile necesare desfășurări activităților specifice, în conformitate cu legislația în vigoare, oferindu-le tot suportul necesar în găsirea soluțiilor pentru dezvoltarea afacerilor.

Image

Oferim o reducere de 50% in primele 3 luni de contract pentru firmele debutante.

Start Chat
Buna ziua,
Cum te putem ajuta?